به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد دوره راه اندازی سامانه راهبر دهیاران به ریاست حامد سلمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملارد و با حضور دهیاران بخش های مرکزی و صفادشت در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ملارد برگزار گردید.
گفتنی است طی این فرآیند دهیار روستا از طریق این سامانه درخواست و مدارک بارگذاری شده توسط متقاضیان را پس از بررسی و کنترل، به طور کاملاً سیستمی و مکانیزه، به کارتابل بنیاد مسکن شهرستان ارجاع می دهد و کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان نسبت به بررسی موضوع به صورت تخصصی و تطبیق درخواست متقاضی با اسناد بالا دستی اقدام و پاسخ استعلام را از طریق سامانه مذکور به دهیاری اعلام می کنند.