معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد از تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر برای استقبال از نوروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، حامد سلمانی در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: در اجرای خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ۱۰ کمیته تخصصی در این ستاد مشخص شده که هر کدام وظایف مختلفی را براساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.
وی افزود: کمیته های زیر مجموعه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان ملارد عبارتند از ۱- خدمات و حمل و نقل ۲- خدمات امداد و نجات ۳- خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری ۴- هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها ۵- برنامه ریزی و آمار ۶- خدمات، اسکان و رفاه ۷- نظارت و تنظیم بازار ۸- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ۹- خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ۱۰- اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی. اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نیز به عنوان دبیر این ستاد می باشد.