شنبه 1 شهريور 1404
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1404
کد 8967

هشدار سرپرست فرمانداری ملارد به مدیران؛

اولویت خدمت‌رسانی مدیران و کارکنان باید رضایتمندی ارباب رجوع باشد

سرپرست فرمانداری ملارد در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اولویت خدمت‌رسانی مدیران و کارکنان باید رضایتمندی ارباب رجوع باشد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سید اصغر تقوی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ملارد بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: مردم در شرایط فعلی علاوه بر اینکه با مشکلات اقتصادی دست به گریبانند از نحوه برخوردها در برخی ادارات ما ناراضی هستند.
وی با بیان اینکه تامین رضایت مردم رسالت اصلی دولت است، افزود: برای ما مهم است که مراجعه‌کننده با رضایت از ادارات خارج شود.
تقوی گفت: مردم ولی نعمت مدیران هستند، حتی اگر خواسته‌ای خارج از چارچوب‌های قانونی داشته باشد می بایست با روی خوش و زبان نرم با آنان برخورد شود.
سرپرست فرمانداری ملارد عنوان داشت: به اداره بازرسی فرمانداری ماموریت داده ایم به صورت محسوس و نامحسوس نحوه برخورد با ارباب رجوع در ادارات را رصد کرده و درصورت مشاهده هرگونه برخورد نامناسب با مراحعین، مراتب را گزارش نموده تا با کارمند و مدیر خاطی برخورد شود.
  • نوشته شده
  • در شنبه 23 فروردين 1404
  • توسط یوسف قربانی /ادمین فرمانداری ملارد
  • تعداد بازدید 0
Aa