فرماندار ملارد با اشاره به حجم بالای مراجعات به اداره ثبتاحوال این شهرستان گفت: ساختمان فعلی این اداره پاسخگوی نیازهای مردم نیست و برای ارتقای خدماترسانی، تخصیص اعتبارات استانی ضروری است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، صبح امروز در جریان بازدید از اداره ثبتاحوال این شهرستان اظهار داشت: وضعیت فیزیکی ساختمان و امکانات موجود در این اداره با جمعیت و گستره مراجعات روزانه همخوانی ندارد و نبود فضای کافی، روند ارائه خدمات را با دشواریهایی مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه ثبتاحوال نخستین مرجع هویتی شهروندان و محل مراجعه طیف گستردهای از مردم است، افزود: ساختمان فعلی نه از نظر ظرفیت و نه از نظر امکانات در شنن مردم ملارد نیست و لازم است هرچه سریعتر اعتبارات لازم برای ساخت آن در شهرک اداری تامین شود.
تقوی ادامه داد: افزایش جمعیت شهرستان و رشد نیازهای خدماتی، شرایطی را ایجاد کرده که باید نگاه ویژهتری به دستگاههای خدماتمحور از جمله ثبتاحوال صورت گیرد تا بتوان خدمات با کیفیت و سرعت بیشتری به مردم ارائه کرد.
فرماندار ملارد همچنین بر ضرورت همکاری دستگاههای استانی برای حل مشکلات ساختمانی این اداره تاکید کرد و گفت: پیگیریهای لازم در سطح شهرستان انجام شده و انتظار میرود با حمایت استان، زمینه بهبود وضعیت موجود فراهم شود.